Skip to Content Skip to Navigation
Rufen Sie uns an: 06 256 10 710

Unterstützung anrufen


Montag bis Freitag von 08:00 – 18:00 Uhr

* Bitte beachten Sie: Festnetzgespräche werden zum Ortstarif abgerechnet. Anrufe von Mobiltelefonen können variieren. Bitte erkundigen Sie sich bei Ihrem Anbieter nach den genauen Gesprächsgebühren.

de
Wählen Sie Ihre Sprache
Preise exkl. USt.

Preise inkl. / exkl. USt.


Sie können wählen, ob Sie die Preise inklusive oder exklusive Umsatzsteuer auf unserer Website sehen möchten

Arranging collection



The easiest way to arrange a collection is to start a return online .

Information you need to provide

We will need to know which items you want to return, the reason for returning and where you would like the items to be collected from.   

Please note that we cannot currently collect from a Parcel Motel.

Ensuring a successful collection

Please let us know how many boxes or parcels need to be collected so that our carrier can prepare the correct number of return labels.  

Once it has been confirmed that your items will be collected, please follow these steps:

  • Place a copy of the original invoice or packing slip with your items
  • Seal the items ready for collection, preferably in the original box or parcel. Return labels will be provided by the carrier when they arrive.
  • Ensure someone is available to hand over the packages to the carrier.

Please note: our carrier will be unable to complete the collection if the number of parcels you have told us is incorrect.

When will my items be collected?

We aim for a next day collection service, however this is impacted by the partner’s route planning and the items specifically.

Items shipped directly from our suppliers may require additional time for collection, and collection times may vary depending on the supplier.

Furniture and other bulky or heavy items may also require additional time for collection, as a special collection may need to be arranged.


Kundenservice & Feedback

Kundenservice

Für Hilfe bei Themen wie Ihrem Konto, Ihrer Bestellung oder Lieferung. Oder rufen Sie folgende Nummer an: 062/5610710

Live Chat ›

Montag bis Freitag von
09:00 – 17:00 Uhr

Geben Sie uns Feedback

Teilen Sie Ihre Erfahrungen! Wir würden gerne Ihre Meinung hören.